duminică, 18 mai 2014

Palm print.

Dupa cite am observat eu acum in ultimul timp majoritatea beauty blogg. de pe tot globul atrag atentia la "palm print" adica la printuri pe haine cu palmieri.Pe tumblr sunt multe poze cu Nike care au palm print si cred ca de la aceste nikeuri si sa inceput totul:D



Dupa ce au aparut aceste nikeuri au inceput diferite firme sa faca haine cu asa print si toti beauty bloggeri au inceput sa cumpere fuste,maiouri,rochii... cu acest print deoarece el a devenit la moda cum spuneti voi:D
La noi in MD nu prea cred sa gasiti haine cu asa print,dar nu e pe asta:D
Eu de la Bershka mi-am cumparat fusta cu asa print si sunt pur si simplu foarte bucuroasa deoarece eu inainte de a o cumpara nu stiam ca fusta aceasta e atit de laudata de bloggeri :D eu am cumparat-o pentru ca mi-a placut,dar cind acolo eu intru la un blogger si vad fix asa fusta:D dintr-o parte eu eram bucuroasa ca am asa gusturi bune ca si ea,dar din alta parte nu si eu inca nu inteleg de ce:D
http://www.shewearsfashion.com/2014/03/palm-springs.html






Voi nu va imaginati in ce soc eram eu cind am vazut ca actrita mea preferata Lily Collins are asa gen de fusta,asta a fost o clipa de bucurie :D si cind am vazut ca si Bella Thorne poarta haine cu palm print pai eu am inteles ca gusturile mele vestimentare sunt foarte bune si acum sa incerce cineva din voi sa spuna ca eu am gusturi rele:D
Deci iata voua moda vara 2014:D
Ceea de ce e plina piata nu e in moda:D asa ca mai bine stringeti ceva bani si cumparati sau dati comanda de ce poarta nu toata Moldova,dar toate starurile din America:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu