sâmbătă, 24 mai 2014

Perfect Morning .Vara❤

Buna dimineata la toti!
Eu am spus vre-o data ca ador anotimpul acesta VARA?
Cred ca da:D si inca de foarte multe ori....Vara sunt multe fructe si asta e inca un + deoarece eu vara practit maninc numai salaturi si beau sucuri naturale.Dimineata la mn mereu incepe cu capsune amestecate cu zahar si asta e pur si simplu RAI pentru mine.Vara eu mereu slabesc cu vre-o 5 kg si vara eu pot sa ma imbrac asa cum imi place mie.Vara e ziua mea de nastere si vara noi suntem in vacata,vara noi putem calatori si ne putem distra caro4 vara o asteapta toti si nu cred ca este vre-un om care sa nu iubeasca acest anotimp si care sa nu profite de timpul care ne ofera el:) de aceea eu vreau sa va urez o vara cit mai frumoasa si cei care au examene sau BAC-ul sa nu va temeti si sa il dati pe o nota pozitiva.Sper ca si eu o sa-l dau pe o nota pozitiva asa ca succes voua si mie:D
Posibil voi va intrebati de ce eu scriu astazi acest post?
Eu il scriu azi deoarece saptamina viitoare o sa am multa treaba....adica pregatiri pentru examen si miine vine mama mea de la Moscova si dupa trebuie sa ma pregatesc pentru o nunta care va avea loc pe 1 iunie si o sa ma stradui sa pun pe blog cit mai des,dar nu pot promite nimic.
Cam asta a fost tot ce am vrut sa va spun si azi eu o sa pun "Fashion is my passion #2 " asa ca asteptati<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu