vineri, 9 mai 2014

Ziua de azi:D

Salut la toti!
Nici nu stiu cu ce sa incep deoarece am de povestit foarte mult despre ziua de azi:D si o sa imi eie ceva timp daca voi scrie tot de aceea o sa scriu mai pe scurt:D
Deci azi de 9 mai eu am hotarit sa ma duc la Balti si acolo sa ma intilnesc cu colega mea de clasa si prietena pe nume Daniela :D noi de mult ziceam sa iesim intr-o zi dar ba una ba alta si tot nu am mai iesit de aceea azi totusi am gasit timp si am iesit:D. Eu am ajuns la Balti undeva la 13:20 si la 13:30 eram in centru deja cu Dana:D Prima ce am facut cind am ajuns in centru e ca am cumparat vata dulce deoarece eu de vara trecuta nu am mincat vata de aceasta:D si imi era dor:D dar oricum nu am mincat-o pina la urma :D
Am stat in centru la fantancik undeva vre-o 10-15 min dupa care ne-am dus in parc-ul cela de linga Sf. cel Mare si am facut acolo citeva poze si dupa ne-am dus in parcul "Andries" si acolo am fost la carusel:D
Acolo la carusel este caroci un fel de scrinciob care se invirteste si te ridica tot mai sus si mai sus:D si se invirteste repede:D si eu ma temeam sa ma dau in el:D si Dana m-a pus sa ma dau ca nu ii strasnic si pina la urma m-am dus cu ea :D si capet ce tare mi-a placut:D eu credeam ca ii mai strasnic,dar oricum a fost un fel de adrenalina pentru mine:D
Dupa ce am iesit din parc ne-am dus la Andy's Pizza  si daca nu ma gresesc pai si in Chisinau este asa ceva:D Acolo am stat undeva o ora si dupa ne-am dus iar la fantancik:D si  acolo erau niste baieti care se dadeau cu bicicleta si cu rolele:D da eu cu Dana ne pricaleam si ne uitam la dinsi:D.....e foarte mult de povestit despre ziua de azi deoarece eu am stat de la ora 13 pina la 18 in Balti si in aceste 5 ore am dovedit sa facem noi multe pricoale:D
Mai jos eu v-am pus citeva poze)))



 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu