joi, 29 mai 2014

Ce mai nou la mine:)

Salut la toti!
Ieri nu am pus pe blog deoarece eram obosita si nu tare aveam dispozitie pentru a scrie pe blog.Deci dupa cite stiti de pe ask.fm eu ieri am fost la Balti pentru a-mi cumpara rochie de nunta care va avea loc pe 1 iunie la Alexandreni.Eu sunt vornicica de onoare din partea mirelui care e fiul surorii tatalui meu:)
Rochie pe plac desigur ca eu nu am gasit si daca cinstit nici nu tare am vrut rochie deoarece eu nu iubesc sa port rochii si eu stiu ca nu le port de aceea am hotarit sa cumpar o fusta frumoasa care o voi combina cu o bluzita.Am gasit in Elite 2 o fusta perfecta si am asortat-o cu o bluza care se potriveste de minune si cind le imbrac parca e rochie si culorile sunt asa bogate dar in acelasi timp atrag atentia.Nu am vrut sa pozez hainele si sa le pun pe blog deoarece o sa le vedeti pe pozele de la nunta:)
Tot ieri eu m-am frezat si vreau sa va spun ca nu am vrut scurt de aceea frizerita mi la frezat scarit si doar capetele.Cum o sa fie coafura mea la nunta eu inca nu am hotarit si cu machiajul la fel....cred ca duminica o sa ma duc din nou la acea frizerita si pe loc o sa vad eu ce si cum:)
Mai jos v-am pus poza cu ce am mincat azi deoarece multi imi spun ca sa pun ca de mult nu am mai pus.
De ieri eu am inceput sa beau niste pastile de la care trec cosurile deoarece am acum in ultimul timp probleme cu ele ca imi apar pe frunte si pe mine ma deranjeaza de aceea am hotarit sa caut o solutia pentru a scapa odata de ele.Deci la farmacie am intrebat si mi-au dat asa niste "Дрожжи" care contine multe vitamine de care are nevoie organismul si daca cinstit eu ieri am baut doar o pastila dupa masa si cind m-am trezit diminiata pai mama imi spune ca au inceput sa imi treaca cosurile si asta doar de la o pastila:)
Azi deja am baut 6,cite 2 dupa fiecare masa....mirosul de la aceste pastile ma omoara si imi vine a varsa:D insa principalul e ca ele ajuta:) si daca cineva din voi mai are probleme cu cosurile eu va sfatuiesc aceste pastile.
Miine e deja ultimul sunet si asa cind ma gindesc ca timpul a trecut atit de repede si iata peste citeva zile am examene pai ma apuca jalea:D
Insa cei care nu au examene asa sunt de bucurosi ca sa terminat si anul acesta:D nu au grija de nimic:D vreu si eu asa:D
Miine cred ca o sa eu aparatul foto la scoala si o sa imi fac citeva poze deoarece eu de multisor nu am pus poze noi:D
Eu va urez la toti miine o zi buna si fiti cuminti:D<3







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu