marți, 6 mai 2014

Ce mai nou la mine.Sony Xperia Z1.uman/real?


Salut la toti!
Eu undeva de vre-o 2 zile nu am pus pe blog deoarece ma mai pregatesc si eu de examene ca inca 4 saptamini si e Ultimul Sunet si mereu in mai avem evaluari si anul acesta deja si examene.
Ieri a fost ziua de nastere a tatalui meu<3 eu desigur ca dupa ce am venit de la scoala l-am felicitat si tata mi s-a laudat cu cadoul care mama i-a cumparat:D si anume cu Sony Xperia Z.Tata de ceva timp tot vorbea despre acest telefon si  ma intreba pe mine daca eu nu vreu el sa mi-l cumpere dar eu vreu Iphone 5S :D dar lui tata nu ii place iphone:D si iata ca mama a luat si i-a cumparat sony.Daca asa sa vorbim despre care telefon e mai bun Iphone 5 sau Sony Xperia Z pai eu cred ca sony va cistiga deoarece la ea camera ii de 13 mp dar la iphone 8 mp si mai sunt acolo multe chestii care demonstreaza ca sony e mai bun dar oricum:D eu vreau iphone :D dar cred ca inca putin si o sa vreu Sony Xperia Z1 deoarece eu am observat ca acum in MD majoritatea isi cumpara iphone dar el costa destul de mult 24 000  rub si nu e cel mai bun adica de exemplu la sony xperia Z1 camera e de 20 mp  dar la mn la aparatul foto pai e de 18 mp :D asa ca cei care iubesc sa se pozeze pentru instagram si ca pozele sa fie calitative pai Sony Xperia Z1 ii ideala:) si mai ales ca acum la Android este si Retrica si CamWow si altele care sunt la iphone asa ca posibil eu o sa imi schimb parerea si o sa imi cumpar Sony Xperia Z1 sau Z2 care desigur tot nu e foarte ieftina mi se pare ca 9000 de lei dar eu cred ca  merita.))
Azi eu am avut evaluare la matematica (geometrie) si vreau sa spun ca mie nu imi place matematica:D mai ales geometria si inca multi ma intrebau "Liliana tu la ce profil te duci uman sau real?" mey baieti si fete:D hai sa ne gindim logic mie de la real nici un obiect nu imi place deoarece acolo sunt:biologia,chimia,fizica si matematica,dar la uman :istoria,limba romana,limba engleza,limba franceza si geografia:D asa ca aici nici nu se discuta deoarece eu ador istoria si eu stiu precis ca la limba romana si istoria eu BAC-ul o sa il pot da dar la matematica eu nu sunt convinsa in asta...Profesia mea va fi legata de istorie si limba romana si deja limbi straine:) Asa ca da eu ma duc la uman.
Multi m-au mai intrebat daca eu o sa ramin la liceul din Cubolta sau o sa plec la alt liceu din Balti si daca cinstit eu inca nu pot sa spun precis deoarece inca nustiu....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu