duminică, 25 mai 2014

Fashion is my passion #2

Salut la toti!Eu ieri pe ask v-am rugat sa imi trimiteti haine care va plac si despre care ati vrea sa aflati mai mult si mi-au trimis foarte multe haine insa eu trebuia sa aleg numai una asa ca mai jos puteti vedea care este ea:)

Fashion Style Scoop Neck Bandhnu Starry Sky (Inverted) Triangle Pattern Beard Print Short Sleeves Polyester T-Shirt For Women
Print Cosmos a fost in moda in anii 60 si dupa asta a aparut iarasi cind designer-ul Christopher Kane a gasit muza lui de la celalalt capat al telescopului, care l-au condus pentru a crea o garderoba completa pentru "Brightness dawn", acesta incredibila de frumoasa colectie de Setareh Mohtarez, de asemenea, de origine cosmica. Debutant Paris Fashion Week Jeremy Scott a asigurat succesul de imprimare galactic. Si, desigur, de masterat de mare  moda Prada, Alexander McQueen, Balenciaga, Chanel pur si simplu nu au putut sta departe de o astfel de tendinta populare in lumea modei.Desigur ca dupa ce toti acesti designeri au creat colectii cu cosmos pai acest print a devenit la moda si s-au creat: rochii,sorti,maiouri,lasini,pantaloni,ghenti,ghete....
Acum acest print nu mai este in moda deoarece moda se schimba foarte repede si cel mult un sezon poate tine,dar eu cred ca daca va place atit de tare cum arata maiourile cu cosmos pai puteti purta deoarece va place si noi trebuie sa purtam ceea ce ne place,dar nu ceea ce poarta toti.
Sper ca acest post va dat o anumita informatie si ati aflat mai mult despre acest maiou si istoria lui:D
Fiti originali si nu fiti turma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu