sâmbătă, 3 mai 2014

Antistress! :D

Salut la toti!
Eu si ieri si azi m-am uitat la filme deoarece nu avea dispozitie sa fac ceva si am hotarit ca p**** ma uit la filme:D
M-am dus la magazin am cumparat pesmeti si seminte "Antistress" serios ma rupt denumirea:D si ce scria in spatele pachetului tot:D Semki si nu aveti nici o problema yo mayo:D nici de travka nu aveti nevoie:D eu acum glumesc....:D
Deci primul film la care m-am uitat se numeste "Академия вампиров" e 2014 si mi-a placut deoarece e interesant si nu au fost momente plictisitoare......chiar de la inceputul filmului se incepe o actiune si mai pe scurt filmul e de nota 10.In general imi plac filmele cu vampiri deoarece nu sunt strasnice dar putin romantice si sunt klassnie<3
Al doilea film adica nu film dar desen animate se numeste "Кумба" si vreau sa spun ca mia placut foarte mult idee si mesajul acestui desen animat deoarece in el se spune cit este importanta unicitatea adica ceea ca daca tu nu esti ca toti,tu ai ceva unic asta nu inseamna ca tu trebuie sa fii ca toti dar ca toti vor sa fie ca tine si aici este un adevar de aceea eu vrea si  voi sa va uitati si ca sa intelegeti si voi care e idee si mesajul.
Mai jos v-am pus link-ul unde puteti sa le priviti si vizionare placuta<3
1.Академия вампировhttp://kinogo.net/4759-akademiya-vampirov-2014.html


2.Кумба http://kinogo.net/3982-bumba-2013.html






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu