miercuri, 7 mai 2014

Cum sa te inregistrezi si sa adaugi poze pe Instag. de pe PC

Salut la toti!
Eu am primit foarte multe intrebari de genu "Liliana cum sa ma inregistrez pe Instagram?" si iata ca eu am hotarit sa fac un post despre asta deoarece eu in ultimul timp stau mai des pe instg. si adaug acolo poze care nu le am mai multe pe nici o retea de socializare si in general imi place instagram :D si vreau mai repede sa imi cumpar un mob cu o camera foarte buna ca sa pot mereu sa va arat ceea ce fac si unde sunt deoarece atunci deja nu va trebui sa scriu mereu pe blog "ce am facut azi" deoarece cei care ma urmaresc pe Instagram deja vor sti asta:D
Deci asa,pe intagram poti sa te inregistrezi de pe mob (Android sau IOS....) si poti si de pe calculator :D este asa o programa se numeste BlueStacks pai iata prin aceasta programa puteti sa va inregistrati si sa adaugati poze adica tot ce puteti face de pe mob,dar oricum eu cred ca de pe mob e mai interesant si mai comod.
Iata link-ul de unde puteti descarca programa --> http://www.bluestacks.com/
My Instagram ---> http://instagram.com/lilianaburn




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu