luni, 23 decembrie 2013

Ziua mamei

Salut la toti!
Cu vre-o citeva zile in urma eu am scris pe blog ca nu am putut posta deoarece vine ziua mamei mele si o ajut sa gateasca:D iata ca azi e ziua ei si a bunicii mele ele sau nascut intr-o zi adica bunica mea a inascuto pe mama de ziua ei...<3 Si azi diminiata la ora 7:30 undeva...a venit tata de la Moscova adica a sjuns acasa.Slava dmn a trecut bine vama si nu are nimic deoarece acum moldovenii foarte tare se tem sa nu ii deporteze si tata se temea dar vad ca totul e bine....Mai jos am pus poza cu niste bucate care am facut eu cu mama si acum mai facem si friptura...:D cum fara ea:D Si mai jos este o poza cu frigiderul meu nu va ginditi ca nu mereu el e asa:D Mai am unul dar nu l-am mai pozat ca acus o sa se inceapa ca ma laud sau ceva de genu....Caro4 mai tirziu eu voi pune poze de la zi de nastere asa ca asteptati:D<3








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu