luni, 30 decembrie 2013

Luminari❤

 Buna la toti!
Eu ieri am fost in METRO si am cumparat de acolo un fel de lumanari asa classnie am vrut sa cumpar mai multe da parintii mei au spus ca ei nu vad nimic frumos in ele:( da eu vad.
Am cumparat caro4 asa o lumanare pe care o aprinz si apare o culoare si dupa culoarea se schimba asa clasna capet<3 eu i-am arata lu mama si ei tot i-a placut si a spus ca trebuia mai multe sa cumpara da eu asa da ladna?:D
Si am mai cumparat una dar aceea ii simpla ... am vrut inca una sa cumpar dar era tot simpla si nici miros nu avea de aceea nu am mai cumparat:D
Scriti mie pe ask daca voi iubiti sa cumparati lumanari diferite pentru anul nou,cariun?
Eu pur si simplu abajaiu<3
Iata aceasta cind o aprinzi isi schimba culorile miine o sa pun cum isi schimba

Asta ii asa simpla:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu