marți, 17 decembrie 2013

Pe banii parintilor:)

Hei salut la toti!
Am vrut in acest post sa vb despre parinti deoarece acum 2 zile ma uit la o emisiune romaneasca  care se numeste "Pe banii parintilor" serios eu cred ca fiecare din voi trebuie sa priveasca macar o serie sa inteleaga sa vada pur si simplu ce se intimpla in lumea asta ce copii exista care vor sasi omoara tatal e ceva strasnic.Eu am privit vre-o 3-4 serii cu mama mea si cu sora si am vazut asa cazuri cind parintii muncesc din greu fac banii si copii asa nu au nici o responsabilitatea nimic eu nustiu cum sa va lamuresc o sa va pun mai jos o serie ca sa vedeti despre ce merge vorba si cred ca o sa doriti sa va mai uitati si la alte serii deoarece aici e totul din viata si sunt cazuri reale eu nustiu parca asa mi se pare ca la noi in MD copii sunt mai alt fel nu chiar asa dar cine stie...
As vrea sa va rog pe toti sa va duceti la mama sau tata daca ii aveti aprope si sa ii imbratisati pur si simplu si sa le spuneti "multumesc" deoarece ei asta merita dar noi de multe ori nu intelegem munca lor si dragostea lor fata de noi.Si as mai vrea sa stiu de cite ori pe zi pe saptamina pe luna voi o sarutati pe mama voastra sau tata?sau de cite ori ii spuneti multumesc?eu acum asta v-am intrebat nu pentru ca sa stiu eu dar ca sa vedeti voi ca parintii vostri merita mai mult si voi trebuie sa intelegeti ca daca parintii vostri nu sunt alaturi de voi mereu asta nu inseamna ca ei sunt indiferenti fata de voi si ca nu puteti avea incredere in ei.De multe ori noi preferam sa avem incredere intr-un om pe care nu il prea cunoastem de cit intr-un om care te-a crescut si te-a educat si care iti vrea doar binele.Cred ca eu v-am facut sa va ginditi si va rog din tot sufletul aratati parintilor vostri ca si voi tineti foarte mult la ei si ca ii iubiti foarte mult deoare ei alta bucurie nu au:)<3

Iata aici un epizod: http://www.youtube.com/watch?v=RvbHJaOQJS0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu