marți, 10 decembrie 2013

anul nou la scoala:D

In fiecare an de 25 decembrie noi la scoala facem anul nou adica ne adunam toti prezentam acolo ceva numai ca sa nu spunem ca nu facem nimic si numai ca stim ca dupa asta vacanta<3 Nustiu cum voi dar eu pur si simplu uras sa fac anul nou la scoala adica balul acesta eu cred ca e plictisitor si nu e nimic interesant in a cinta 2 colinde si 2 uraturi niste dansuri tipa....e ceva banal si nustiu poate cineva nu e deacord cu mine dar asta e parerea mea si credetima nici profesorii nu iubesc sa faca toata asta pur si simplu asta e o traditie si sunt nevoiti.Anul trecut eu nici nu m-am dus la Anul Nou  la scoala anul acesta suntem a 9 si deja trebuie sa facem ceva frumos....eu si anul acesta cu mare placere nu as veni dar stiti clasa a 9 kak ni kak:D Eu am inceput toata tema asta cu anul nou deoarece eu nu am nici o idee de ce sa prezentam noi cl a 9 si poate daca voi aveti niste idei sau alti vazut la voi in scoala anul trecut sau mai an trecut ceva frumos si interesant scriti va rog mie pe odnok sau pe ask<3
Mai jos am pus niste poze cu Orasele cele mai frumoase dupa parerea mea si cum au fost infrumusetate:)Si scriti mie ask in care din aceste 3 orase ati vrea sa intilniti Anul Nou:) Eu as alege New York<3
New York:




Moscow
:




Paris
:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu