sâmbătă, 28 decembrie 2013

париж любой ценой

Salut la toti!
Ma scuzati ca eu asa rar pun :) pur si simplu azi toata ziua m-am uitat la filme si desene animate....pe ask am rsp la intrebari si nu am pus nimic:) dar sa stiti ca despre ce film eu o sa va spun azi  voi pur si simplu o sa vreti ca eu mai des sa ma uit toata ziua la filme:D caro4 filmul se numeste париж любой ценой ii film despre moda despre familie si prieteni ii realina classnni film eu acolo la un moment chiar am plins cind tata ei a venit sa o petreaca...si eu am inteles ca casa ajungi undeva departe trebuie sa muncesti foarte mult si sa iubesti ceea ce faci,am mai inteles ca prietenii nu sunt mereu cei care stiu sa fie cu tn doar la bine dar cei care ramin cu tine pina la sfirsit....acet film invata multe lucruri si  din toate care le-am privit azi acesta cel mai mult mi-a placut.Sper ca si voua sa va placa si vizionare placuta<3 iata unde il puteti privi http://kinogo.net/3693-parizh-lyuboy-cenoy-2013.html calitatea e foarte buna.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu