duminică, 15 decembrie 2013

Ce e in moda iarna aceasta?


Salut la toti!:D
Multi pe mn ma intreaba si pe odnok si pe ask "Liliana vreu sa imi cumpar scurta dar nustiu ce fel de poti sa imi recomanzi ceva?" sau "Liliana ce caciuli sunt in moda anul acesta?" sau "ce pulovere sunt in moda?".Cinstit eu nu cred ca doamne fereste ce ma pricep in moda si nu inteleg dc toti asa ma intreaba ce sa cumpere,daca imi place o anumita haina ... Fiecare kakbi are stilul lui si e norm ca nu la toti o sa ii placa ce am sa pun eu ma jos  asta e ceva norm dar  eu pun doar ceea ce mie imi place si ceea ce dupa parerea mea e ceva frumos si ceva ce e in moda asa ca sper ca o sa va placa si voua.
1.Aici mi-a placut foarte mult tot si puloverul si pantalonii si incaltamintea pur si simplu afighennii outfit.Pantaloni is  100% de la Topshop,incaltamintea de la Dr.Martens,puloverul nustiu dar ii klassnii<3 Dupa parerea mea iata asa ceva e in moda.Sigur ca in MD fix in fix nu o sa gasiti dar ceva asemanator da:) La mn de exemplu puloverul cel roz neon ii c-am tot asa numai ca mai lung putin:)


Al meu


2. Iarna aceasta e in moda culoarea rosie si am gasit pe net un outfit ca sa puteti vedea ce si cum:D
Nu e nimic neobisnuit e ceva simplu si cred ca nu va fi greu sa gasiti ceva asemanator:)


3.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu