duminică, 29 decembrie 2013

:D

Salut la toti!
Azi eu m-am sculat undeva la fara 15 si 8 am mincat si m-am pregatit ca la 9 deja sa ies din casa...catare am iesit la jumate la 10 si undeva la 10 eram deja la Balti.Pe la vre-o 11 m-am intilnit cu fotograful care trebuia sa imi faca poze,ma pozat vre-o jumate de ora deoarece era c-am frig si nu mai puteam....am dat sai sun lu tata si am inteles ca eu nr lui in mob nu il am...:D sormea se temea ca ne-om prapadi in Balti :D da eu caro4 is umnii celovek si i-am sunat lu bunica mea care stie toate nr de mob :D si ia mi-a spus nr da eu nu aveam pe ce sa il scriu da paliubomu am tinut pente pentru ca eu am super mozg:D si am sunat lu tata si el mi-a spus unde ii el:D caro4 tat ciotka :D Dupa ne-am dus la Metro...am stat acolo vre-o 3 ore deoarece asa multa lume era voi idee nu aveti toate casele erau pline......eu m-am afighit asa cancretna:D Nis nustiu de cite ori pe picioare mo calcat imi vine sai ....
Unu caro4 asa crutoi la casa se pune inaintea noastra tipa on zanel mesto tata incepe un concert ca si zanel mesto daca femeia ceea de inaintea noastra prima data il vedi:D omu so afighit noi asteptam acolo 3 ore da el asa crutoi se baga inainte :D capet si oameni:D caro4 iata asa eu am petrecut ziua de azi pozele am pus mai jos<3
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu