sâmbătă, 14 decembrie 2013

Camera mea❤

Salut la toti!
Azi eu nu avea ce face si am hotarit ca dc sa nu imi aranjez putin camera.Brad eu inca nu am cumparat dar macar putin sa dau o atmosfera de sarbatori de iarna  in casa am aranjat becusoarele pe dulapuri ca la mn in camera in alta parte nu le poti pune si iata asa camera mea a devenit mai frumoasa<3:D Cred ca saptamina viitoare o sa plec la Balti si o sa imi mai cumpar becusoare in forma de fulgi asa classnie<3 si vreu sa imi mai cumpar ceva pentru infrumusetarea camerii in stil de Craciun<3Nustiu dc dar mie iarna cel mai mult imi place sa infrumusetez camera si sa maninc portocale a da si sa ma uit la filme:D pur si simplu 3 lucruri care le iubesc eu de Craciun<3:D Si kstati de filme eu azi am privit un desene animate холодное сердце pot sa spun ca ii afighennii si cine nu la privit iata adresa http://kinogo.net/3413-holodnoe-serdce-2013.html



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu