marți, 31 decembrie 2013

Рождественский Купидон.Cum sarbatoresc eu anul nou

Рождественский Купидон acest film eu numai ce am terminat sa-l privesc si am hotarit ca eu trebuie sa va spun vou adespre el deoarece stiu ca voi iubiti cind eu pun filme interesant si mai ales ca acesta e si de Anul nou:D ii tare tare interesant nu ii lung are vre-o 80 min  asa ca dovediti sa-l priviti si sa ajutati pe mama voastra sa pregateasca masa:D.Pe mine multi m-au intrebat pe ask cum eu sarbatoresc Anul Nou si sa scriu despre asta pe blog.Eu mereu sarbatoresc Anul Nou acasa deoarece eu cred in acest semn ca cum intilnesti anul nou asa si il petreci de aceea eu si  prefer sa-l sarbatoresc in familie unde toti sunt sanatosi,veseli,unde este o atmosfera de famili de iubire pura.Eu cred ca fara brad nui anul nou cum trebuie sa fie si mereu cumpar brad adevarat deoarece cind intri in casa mie imi place mirosul lui si mirosul de portocale.Imi place sa aprinde beculetele de pe brad si sa sting lumina in camera,sa aprind luminarile si sa privesc la ele e ceva care ma face fericita si sper ca si voi tot asa credeti si tot iubiti asa sa petreceti anul nou.Iata cum am ajuns de la un film la cum sarbatoresc eu anul nou:D Va doresc ca anul care vine sa fie mai bun decit asta care trece,sa aveti multa bucurie si ca sa va inconjoare mereu doar oameni buni si iubitori.La multi ani!!!
Iata unde puteti privi filmul
http://vk.com/my_comedy?z=video-49266632_167104396%2F77e3e3d68ba5bedcfa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu