marți, 1 iulie 2014

Ziua de azi)

Salu la toti!
Azi eu ma hotarit sa ma uit toata ziua la seriale deoarece afara era trist si dupa inca a inceput a ploua.Am inceput sa privesc serialul "Деффчонки" sezonul 4 si dupa m-am uitat la "Аватар: Легенда о Корре" sezonul 3.Eu daca cinstit nu am crezut ca o sa apara si sezonul 3,dar cind am vazut pe http://seasonvar.ru/ ca este si 3 pai m-am bucurat foarte mult,dar sunt doar 3 serii asa ca astept sa mai apara.Acum vreau sa ma uit la "The Wolf" sezonul 2 seria 6 si cred ca dupa o sa ma culc :D.
Multi pe ask tot ma intreaba ce o sa fac dupa cl. a 9 si unde o sa ma duc sa invat,dar chiar inca nu stiu.Joi ma duc la Balti cu mama sa vad ce colegii sunt acolo si daca sunt bune si dupa o sa ma duc la fotosesia care o sa mi-o faca Victor Reznikov (http://www.odnoklassniki.ru/victorreznikov).
Am mai adaugat azi citeva poze in albumul "Suflet Singur" si sper ca v-au placut.In ultimul timp nu prea pun pe blog deoarece nu am dispozitie,dar daca cineva din voi are idei frumoase si interesante cu ce as putea pune pe blog pai le puteti scrie mie pe ask sau pe odnok si eu o sa incerc sa pun pe blog ceea ce doriti voi sa vedeti.)Astept propunerile voastre si noapte buna la toti!<3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu