duminică, 6 iulie 2014

Concurs.

Mi-am facut nu de mult o pagina pe facebook si am hotarit sa fac un concurs pentru voi<3.Degraba e ziua mea de nastere si atunci se va sfirsi concursul,pe 28 iulie.Deci cu ajutorul acestui concurs puteti cistiga reclama la mine pe blog,adica daca aveti si voi un blog care dori sa aiba mai multe vizualizari eu o sa-l promovez(doar la cel care cistiga).
Conditiile:
1.Like la pagina de facebook ---> https://www.facebook.com/lilianafashionblogger
2.Scriti in mesaj pe facebook raspunsul la intrebarea "De ce va place blog-ul meu?"
3.Trimiteti la cit mai multa lume sa pune like la pagina<3
Eu voi alege cistigatorul dupa mesajul pe care o sa-l scrieti,si cel mai frumos va fi cistigatorul.Cred ca e foarte simplu.Aveti inca 22 zile pina la sfirsitul concursului asa ca GO!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu