vineri, 4 iulie 2014

Ziua de azi))

Buna la toti!
Azi e o zi putin posomorita deoarece ieri a plouat si acum inca e racoare afara,dar eu cu sora mea mereu gasim ocupatie buna :D.Deci eu ieri mi-am cumparat periuta pentru make up si azi am vrut sa fac niste experimente pe sora mea:D.S-a primit destul de dragut,dar oricum cind imi fac eu machiaj pai nu se primeste asa frumos.... .Dupa ce am facut-o mai frumoasa pe sora mea am inceput sa ne jucam in carti deoarece nu prea aveam ce face.Vreau sa va spun ca sora mea joaca foarte bine si ca eu mai pierd din cind in cind,dar oricum eu joc mai bine:D.Cred ca acus o sa fac un post si o sa va pun pe etape cum am facut machiajul deoarece stiu ca o sa apara intrebari )).Am pus mai jos ce am mincat azi de diminiata deoarece multi imi scriu sa pun si eu nu prea inteleg de ce,dar daca va este interesant pai eu am pus)).Azi am ascultat cel mai des cintecul Chris Brown – Forever si acum nu de mult am intrat pe youtube si am vazut ca a aparut clipul la cintecul Selena Gomez - Stars Dance.Eu de la inceput am crezut ca va fi mai interesant,dar nu a fost chiar asa,dar idea a fost frumoasa.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu