sâmbătă, 5 iulie 2014

Favorites ♥ din luna iunie:)

Salut la toti!
Multi mi-au scris sa fac "Favorites ♥ " in fiecare luna si eu am hotarit sa incerc.
Deci deja in fiecare luna o sa apara asa postari.Eu  in acest post o sa pun favorites din luna iunie deoarece acum e 5 iulie si e un inceput de luna,asa ca nu am dovedit in iulie sa indragesc niste produse noi.
Primul produs care l-am folosit foarte des este un spray pentru par.El e foarte bun pentru fetele la care cade parul si care il indreapta des cu placa,dar eu l-as sfatui la toate fetele deoarece el mai are o functie de a face ca parul sa se pieptene mai usor si prin asta  parul  nu se traumeaza.Al doilea produs are cam tot asa functii,insa dupa parerea mea el e mai bun decit primul,dar aici depinde si de par.Al treilea produs nu e in sticla lui deoarece eu am cumparat doar citiva ml deoarece era scump.Deci e un fel de ulei care are ca functie de a proteja parul atunci cind il indrepti cu placa sau cind il usuci cu uscatorul de par.Pretul sticlei e de 500 lei,dar eu ma hotarit sa cumpar doar 55 ml(am platit mai mult de 100 lei) si vreau sa va spun ca eu deja de 4 ori m-am folosit si in sticla inca este mult.Mai jos eu am mai pus niste obiecte,produse si o piesa care mi-a placut cel mai mult in luna iunie.
In general in asa postari voi pune ceea ce am iubit timp de o luna,de ce m-am folosit mai des,ce am citit,ce am ascultat,ce am mincat si ce am iubit sa fac.In luna iunie eu des m-am dat cu bicicleta si am alergat,chiar si azi vre-o ora cu sora mea am mers pe bicicleta.
Cam asta a fost tot ce am vrut sa va spun,eu va urez la toti o seara buna si sa fiti sanatosi :D<3











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu