marți, 8 iulie 2014

Outfit of the day

Buna la toti!
Am hotarit sa incep a scris mai multe lucruri despre moda,style,fasion,de aceea practic in fiecare zi voi scrie un post cu "Outfit of the day".Deci,voi alege o poza cu un outfit care ma reprezinta in aceasta zi sau care l-as alege eu pentru ziua aceasta.O sa scriu de ce anume el si nu altul si in asa fel  o sa putem observa cum se schimba gusturile mele(a voastre) zi cu zi.Eu ma gindeam ca toti care au blog(fashion) sa faca acest proiect deaorece e ceva interesant si pentru voi si pentru cititorii vostri.

Cred ca acest outfit cel mai mult ma reprezinta deaorece azi la noi  e cald,si in general vara eu iubesc sa port doar crop top si sorti cu talia inalta.Cum fara Converse?:D Am observat ca si moldovenii au inceput sa poarte converse,chiar acum citeva zile am vazut la Balti un baiat in Converse albe si voi idee nu aveti cit de mult m-am bucurat ca in MD(Balti) sunt baieti care stiu trendurile modei.La Chisinau cred ca sunt asa baieti mai multi(logic) deoarece e un oras mai mare decit Balti.Eu cind vad baieti  in Converse sau Vans ma bucur ca traiesc in MD, si eu acum vorbesc serios:D asa ca cumparati ghete Vans deoarece sunt superbe si foarte calitative(numai daca sunt originale) .Trebuie sa fac inca un proiect "Sfaturi de la Liliana pentru baietii din MD":D ahahha:D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu