joi, 3 iulie 2014

Produse pentru dinti?:D

Buna la toti!:D
Acum e ora 0:14 si eu scriu pe blog:D si inca dupa acest post trebuie sa mai scriu vre-o 2-3 ca sa fie si pe miine si pe duminica in caz ca eu o sa ma uit la seriale toata ziua :D norm :D.Deci seara aceasta pare a fi una frumoasa :D,dar postul acesta nu e despre asta.La multi le plac cind eu pun cumparatiuri cu produse make up sau haine,dar azi eu o sa pun cu produse pentru dinti(e corect sa spui "produse pentru dinti?":D).Cred ca fiecare om cu casa si baie are pasta de dinti,periuta,ata dentara... .Eu nu stiu ce pasta de dinti preferati voi,dar mie Colgate imi place cel mai mult si credetima eu am incercat foarte multe peste de dinti si pina la urma asta a fost cea care a avut un efect pozitiv asupra dintilor mei si asta nu e reclama:D.Periute eu cumpar de la diferite firme,dar azi am cumparat de la Signal si parca e norm,dar am vrut foarte mult sa imi cumpar periuta de 140 lei insa mama a spus ca nu s-a timpit sa dee atitea bani pe o periuta((.:D Oricum cind o sa imi fac eu bani pai in primul rind imi cumpar periuta scumpa :D.Am cumparat si un fel de apa pentru a clati gura si ea are acolo mai multe efecte care o sa va faca respiratia placuta si o sa-o protejeze timp de 12 ore   :D.Daca sunteti din oamenii care cumpara Orbit si cred ca el o sa ii inalbeasca dintii pai sa stiti ca voi doar va ingropati sanatatea.Decit sa cumparati gume care va strica sanatatea pai mai bine cumparati asa o sticla cu apa de 35 lei si o sa va ajunga pe mult timp.))Toate aceste produse le-am cumparat din Metro,dar cred ca si in piata le puteti gasi)).
Eu va urez la toti Noapte Buna si visuri placute,iar eu mai scriu citeva posturi si poate pe la ora 2 o sa ma culc:* :D.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu